elftebudordet

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Sofie - 15 december 2012 11:54

Hej på er !


Efter mycket om och men, fram och tillbaka och hit och dit så fick jag ihop den någorlunda strukturerat.

Det är inte helt klart och allt utvecklas sakta men säkert och nya idér utvecklas hela tiden och man kommer på nytt med.



Som ni kanske ser så är den inte fel fri och jag önskar att jaghade haft ett större papper, vilket jag så småning om kommer få göra. Men jag tycker nog att det är kul att ha denna med, så man får en blick hur det ser ut och vad som är aktuellt osv. Jag tycker om den !


Idag är det föresten Musikhjälparna på 261 och jag hoppas att ni tar er tid till att gå ditt och önska en låt, titta på va som händer där osv. pengarna går till rent vatten, till barnen i slummen, men det vet ni kanske redan.

Här kan ni se vem och när de spelar och även läsa lite mer om det.


Ha en bra dag !

kram Sofie


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards