elftebudordet

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Sofie - 13 mars 2013 16:08

Hej på er !


Jag får ursäkta för att ni har blivit bortglömda.. ( även om det är typ ingens om ens går in här längre..) ..

Jag förstår er, att läsa samma inlägg hela tiden kan inte vara kul ;)

Men nu när jag kommit in i allt och jag har tillgång till dator både hemma och på jobb så tänkte jag faktiskt försöka köra igång bloggen med. Dock kommer det bli mycket som händer runt om, på jobb, tankar osv istället för så jätte mycket om projektet, då det håller på att formas på ett lite annat vis just nu. Det blir inte alltid som man tänkt och jag känner att efter att ha varit här drygt en månad så känner jag att jag kanske har inriktiat mig fel.. eller inte helt där jag faktiskt känner att jag behövs ännu mer.


Jag kommer givetvis fortsätta med tjejerna och allt det, menjag kommer att engagera mig på ett annat vis och på andra vägar nu ett tag. Det är så galet spännande att jag håller på att spricka !


Men jag mår bra och jag jobbar på, allt rullar på att sig själv faktiskt, jag börjar till och med vänja mig vid att va ensam i lägenheten.. jag flytta ju tillbaka i februari, så det va ett bra tag som jag spendera ute hos mamma och pappa. Men varför inte, det är gott att va där =)


Men ja, som sagt nu ska jag försöka engagera mig lite mer i bloggen osv igen.. Vi får se hur det går =)


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards