elftebudordet

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Sofie - 3 maj 2013 09:10


E det bara jag som blir dum i huvudet på folk som säger " Skojar du med mig ?!" när man säger något allvarligt eller "stort"..Jag kan tycka att det ärganska irriterande när man berättar något och det tar en liten stund och sen dom orden. Det är så jäkla retligt. Ser det ut som att jag skojar?


Säger man då " ja, jag skoja" med ironi i rösten, som de här personerna aldrig fattar så säger dom ännu mer "chockade" .. VA!? Skoja du ?!


Det är då jag suckar och går iväg. Låtsas inte om att jag ens va i samma rum som denna personen.


På riktigt, är det verkligen inte någon mer som stör sig på det ? !

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards