elftebudordet

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Sofie - 28 maj 2013 10:40



Hejsan på er !


Då det är månag som kommenterat på min gamla blogg angående P-pillerna som jag använder. I min gamla blogg så snacka jag mycket om det, nu va denna bloggen egentligen meningen att användas till annat. Men då jag skriver om allt mäjligt här ändå, så tänkte jag att jag kan lika bra svara här med. För de som läser min gamla, går antagligen in här med.. eller jag vet att många av dom gör det..


Jag har använt Zoely i snart två år tror jag, jag har faktiskt tappat räkningen helt.

Men jag har iaf inget att gnälla om, jag trivs med dom och dom är jätte bra. Jag har inga problem med hyn som det står att man kan få. Veckan innan och kanske lite under mensveckan eller då man ska ha mens. Då kan man få lite blemmor, men på mig försvinner dom ganska så fort igen. Jag har gått ner i vikt och jag har inte svårt för att gå ner om jag bestämmer mig för det.. jag har alltså inte gått upp när jag börja med dessa,som jag gjorde med de andra olika som jag provade. Jag har några dagars blödning ibland, men ibland kan den hoppa över två-tre månader. Det beror mycket på hur mitt liv ser ut just då.


Jag kan verkligen inte klaga på Zoely!


    



Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards