elftebudordet

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Sofie - 12 juni 2013 16:22




Ja, sommaren är här och snart är det fan över för min del här, på hållplats 261.

Elva veckor kvar ungefär, det är sjukt att nästan fyra månader har gått redan!


Jag har sökt jobb sedan 3 veckor tillbaka, nästan 5 jobb var dag, en del intervjuer, men inget som passat mig eller har jag inte passat dem. Så är det ju. Det måste klicka, dock hoppas jag att jag får hos dom som jag var på intervju hos senast, det hade varit perfekt för mig!
Nästan som det jag har nu, fast lite mer att göra och på en skola. Bättre kan det nog inte bli för mig.

Då får jag göra av med min energi, vara kreativ, ha att göra hela tiden.


Men att söka jobb slår ner mig, verkligen sjukt mycket. det känns som att jag har varit i detta spåret ett par miljoner gånger. Jag har inte super mycket erfarenhet ju. Men jag har gjort mycket för att vara 25 år bara.

Fast nu ska jag inte vara sån.


Inte hänga läpp! Det löser alltid sig till slut =)


Imorgon ska vi spöa Landskrona polis och barndkår. Ska bli riktigt kul !!

På fredag är det mys hemma hos en kollega och sedan vidare. Ska bli jätte trevligt!


I helgen tror jag att jag ockuperar föräldrarnas gräsmatta om vädret tillåter. ;)

Måste få släppa allt och bara vara, slippa tänka, slippa bry mig. Verkligen känna av ledigheten.

Nästa vecka kommer nästa kaos, då är det midsommar, jag ska fira min 25 års fest osv.

Ajja, heldre för mycket att göra än att sitta och rulla tummarna.


Det blir en bra sommar detta, allt har hamnat på sin plats, hela pusslet är lagt, jag behöver bara hitta ett jobb som jag kan få stanna på lääänge också, sen kan jag slappna av och det ska bli jävligt skönt!


köss på er!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards