elftebudordet

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Sofie - 4 juli 2013 21:00



Jag vet inte om ni har tänkt på det ?

Men jag har gått hos tre olika tandläkare eller tandläkarmottagningar under mitt korta liv.  Jag har aldrig tänk på det innan, men i veckan när jag var hos tandläkare nummer tre som jag planerar att stanna hos.

Jag är själv väldigt glad för akvarie och fiskar osv. Jag tycker att det är en väldigt vacker dekoration, men också otroligt rogivande. Jag vet att många har svårt för att förstå det, men om man har det och sedan är utan det, då känner man och förstår det. 

När jag satt och väntade hos tandläkaren så var jag lite nervös, det va första lagningen någonsin och jag viste att dom skulle ta tandsten med. Är det något som jag tycker gör ont så rä det fan ta mig tandsten. När jag satt och försökte hitta ro så såg jag akvariet, inget stort, inga speciella fiskar, några svärdbärare, några guppis och några tetris tror jag dom heter. Jätte fina i stim iaf. 


Jag kom till att tänka på att den andra tandläkarmottagningen också hade akvarie, tanken slog mig att det kanske finns en anledning till att det i många fall finns akvarie på liknande ställen, hos läkarmottagningar, tandläkare, hudvård och massagesällen osv. Det är kanske för att det ger en lugnande effekt. Jag är ju inte säker, men det är ju mycket möjligt. Har ni tänkt på det ? .. 



Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards