elftebudordet

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Sofie - 25 juli 2013 19:35



Jag blev riktigt förvånad. Har aldrig hört talas om en menskopp, låter så jävla äkligt!


har läst lite om det och jag som har så lite och så sällan känner att det nog inte är något fö rmig, men den har ju fått bra kritik och det kanske är ett bra alternativt för den som har svårt för att hitta ett p-piller eller annat hormoneltskydd som passar. 


http://www.aftonbladet.se/wendela/article17189025.ab


Jag tycker att det låter konstigt och obekvämt, men det verkar som att de flesta har varit nöjda med den och att den är både behändig och verkar inte kännas alls. Men jag vet inte, va tycker ni ? 

någon som har provat kanske ? .. 


Lite intressant ändå ju, oväntad metod i mina ögon.. MEN, funkar det så ! :D

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards