elftebudordet

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Sofie - 24 augusti 2013 22:57



God kväll på er!


Hoppas att ni har haft och har en riktigt härlig lördag !

Själv har jag haft en sån dä rmys lördag, jag syrran och mamma körde till Väla vid elva tiden och gick och shoppa lite eller ja, syrran shoppa, mamma köpte en super snygg tröja som hon hade på 50 års festen som hon va på med pappa ikväll och jag köpte lite underkläder och ett par super snygga nseakers. Jag ÄLSKAR dom. Hade jag nu varit lite rutinerad så hade jag haft en asball bild på dom. Men det har jag inte. Annan gång får det bli ;)


Sen körde vi hem, päronen drog efter nån timma och jag och syrran la oss i soffan och kolla film/klinka på datorerna. Sedan blev det pizza och gotte. Det är så tråkigt just nu. För min ångest och stress har kommit tillbaka och mina svälj reflexer tar stryk. Vilket betyder att jag kan mer eller mindre låta maten kasa förbi allt i halsen och ligga långt ner i svaljet och få vänta in att reflexerna ska reagera så jag kan svälja ner det ordentligt. Ibland funkar det med att dricka lite, men ofta så sätter jag bara i halsen då. Så lättast är att ta små tuggor och tugga noga och väl och vänta in det. Ett litet bakslag just nu, men än är jag starkare. Hoppas jag.

Jag hoppas bara att det ska gå över snart.

Men som ni förstår så aptitet sådär och intresset för mat mer sådär. Det tar en evighet att äta en vettig protion.. så jag äter många små under dagen istället.. Det blir mycket yogurt och liknande.


Men nu ska jag iaf lägga mig och kolla på serie, har kollat lite jobb. Men jag hitta inget. 
Om ni vet någon skola som behöver elevassistent eller annan perosnal så uppskattar jag om ni säger till eller om ni för all del behöver barnpassning så säg gärna till!

 

Men jag tackar för mig och säger go natt, sov gott på er !

kram

 

 


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards