elftebudordet

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Sofie - 30 augusti 2013 20:41



God kväll!


Tänkte att jag skulle titta in och önska er en super trevlig fredags kväll!

Jag sitte roch myser framför tvn, har tänt lite ljus osv. Skönt att bara mysa, väntar in två tjejkompisar som bara ska säga hej nån timme. Idag vill jag gå och lägga mig framför en film tidigt och bara slöa. Somna när jag vill och imorgon får jag vakna när jag vill=)


I morgon är det även lite fest, inget stort, några vänner kommer över och säger hej =) 


Av Sofie - 30 augusti 2013 17:18


Idga har varit en sån där power dag, nästan hela dagen har spenderats med min ena kollega och resten av gänget har tittat in då och då. 


Jag har min sista arbetsdag på Hållplats 261, jag kan inte säga annat än att jag verkligen kommer sakna en del av personalen, faktiskt alla tror jag. Alla har så starka personligheter, och varje personlighet är charmig och givande. 


Jag har haft en såndär goe dag, lång morgon, lugn start på dagen, sedanner i stanoch bli bjuden på lunch på Basilika, För er som inte bor i landskrona så är det en av Landskronas mest populära restaurang och det är hmm, asiatisk mat? Ja, det är lite sånt där med nudlar och friterat och curry och världens godaste vegetariska vårrullar !


Iaf, jag hade gåt tupp tidigt i morse för att baka äpplepaj,  så efter lunch samla alla ihop sig i ett mysigt rum och tog fika med äpplepajen, kaffe och massa skratt och mys. Fick en super fin tunika och ett grymt nagellack, helt klart min stil och tunikan är så bra både som mys tröja eller till party/kalas.. Ska bli kul attkombinera den med massa olika saker! 

Sen kom chefen in med en stor fin blomma med chilichoklad praliner. Fick massa lyckönskningar och kramar och ja, gud va uppskattad man kan känna sig bara av lite ord och en kram!


        


Nu ska jag fortsätta läsa på i mina böcker, sedan blir det bara fix hemma, mysa av dagens händelser.

Idag ska jag bara va =)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards