elftebudordet

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Sofie - 4 september 2013 15:48



hej på er


Har ju tvättat mellan elva och nu typ.. hade sjukt mycekt tvätt. Jag somande mellan en av tvättarna och när jag vakna va jag helt svullen om ögonen, snorig och kände mig febrig. Jag har verkligeninte tid att bli sjuK!


Tryckte i mig alvedon, tog på filten och har sovit mellan tvättarna. Nu är tvätten klar och inlagd, klockan sex ska jag träffa Josse för en pizza på Landskronas nästan godaste pizzeria. Min presoliga favorit är Don pedro men josse föreslog rodhos så det blev det .. =) 


Behöver komma ut lite, så ska promenera ner eller cykla har inte bestämt mig.. känns bättre att cykla om det börjar regna, men skönt att promenera när man ätit.. Men vi får se.. Imorgon börjar en av två dagar som jags ka vara i en fyra.. ska bli jätte kul =) 


Vi ses sen !

Av Sofie - 4 september 2013 10:58



Igår klagade jag på min Facebook att jag inte var redo för jul. Idag sitter jag och planerar var jag ska ha julgranen. Jag har aldrig haft annat än ljusstakar uppe i denna lägenheten. Jag har inte orkat eller tyckt att det är lönt. 


Men i år ska jag göra det riktigt fint och köpa julgran, det får bli en i plast, det är mest ekonomiskt och mest miljövänligt och bäst för min allergi plus städningen. SE det finns massor emd plus att ha en platsgran!


 



Suuuper mysigt, fast det får vänta med dekoration iaf till första december.. vilket är skit långt till ju !




Av Sofie - 4 september 2013 09:35












God morgon !


Idga är jag ledig, eller jag har en himla massa att göra, men från jobbet är jag fri iaf. Lite si och så med det tycker jag. Jag vakna 09.40 och sedan fick jag eld i rumpan, jag far ut till bilen och insåg att alla bilar stod som vanligt.. funderade på varför då bilarna inte får stå där mellan 9 och 12 på torsdagar. Men jag körde runt bilen och funderade undertiden.. men när jag komut ur bilen så insåg jag att det ju bara är onsdag..




 


Jag fortsatte med att göra en god frukost som tröst och läste lite i en av mina många böcker till projektet.. 


  


Detta blev min utsikt, idag blri det nog riktigt fint väder, jag ska städa, diska, tvätta och sola.. :D



Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards