elftebudordet

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Sofie - 9 september 2013 17:02



Jag måste klaga, jag har gått hem med huvudvärk samtliga tre dagar nu när jag jobbat. 

Idag hade vi panneradtorsk och potatismos. Jag kan inte klaga tillräckligt på det!


Moset var så glansig att det kunde varit något blingbling som ungarna kunde klätt sina kläder med, fisken smaka inte fisk.. den smaka INGENTING! Jag kan inte ens säga att där var någon fisk i panneringen. Det var bara ett super tjockt lager av pannering och jag mådde så illa efter att jag hade ätit. 


Det är inte konstigt att barni skolan int ehar någion näring och sockernivån går som en jävla berg och dalbana!

Dessutom smakar inte maten något, den är fettig och äklig!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards