elftebudordet

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Sofie - 15 mars 2014 13:34

Hej på er!
Igår vikarierande jag som svarsfröken. Det är inget som jag är fantastiskt på, men grunderna och att läsa en instruktion kan jag.

När jag för tretusende gången ber dom skruva ner sitt väsen säger en av tjejerna " går du aldrig på disco?" Jag svarar utan att tänka mig för " Njä, jag är 25 år, jag går inte på disco.."
Hon tittar förvånat på mig och frågar varför.

Jag svarar att när man är 25 år så går man inte på disco..utan man går kanske på fest eller uteställen istället..

Hon frågar om jag aldrig hur lixom typ kul..
Jag skrattar och svarar att självklart gör jag det. Men är jag på jobb eller i skolan. Då är jag där, tar mitt ansvar och sköter det jag ska. Sen får man roa sig efter det.

Hon tittar små surt på mig och tilltalar inte mig mer under lektionen.. och jag lixom typ bara ehm..Okeeej...;)



Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards