elftebudordet

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Sofie - 13 april 2014 12:30

Hej på er!

Jag har inte skrivit på ett tag. Var gång som jag har gått in och tänkt skriva något så har jag antingen fått gå och göra något annat eller har jag bara sutit och stirrat på tangentbordet och sen stängt igen.

Idag är det söndag, den lille lurvige har sovit borta i natt då vi var på 25 och 1 års kalas och vi ville inte känna press på tid osv. Det är förstå gången som vi lämnar bort honom på det ganska exakta halvåret som vi har bott ihop och varit ihop.

Konstig tanke där, vi var nästan på sambo i samma sekund som vi blev tillsammans. Vi blev ju inte officiell från någon månad senare.

Imorgon börjar jobbeveckan igen. Vi får se om jag får jobba imorgon eller det blir en tredagars vecka bara.

Men ni får ha det bra och jag ska försöka bruka allvar med helablogg grejen.. nu när jag har de på mobilen med:)

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards