elftebudordet

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Sofie - 13 maj 2014 07:42

Har sovit så himla dåligt i natt.
Kunde inte somna först, slumrade till och vaknade precis innan jag verkligen somnade. Kunde inte komma till ro förän pojkvännen kom in och la sig. Jag minns ingenting från den sekunden som han la sig i sängen.

Vaknade vid sju och frös så fruktansvärt. Man kan ju tycka att i maj månad borde det börja bli lite finare, men just nu känns våren som höst. Förutom att bladen är gröna. Hur som helst så brukar jag vakna nu halv åtta, men jag frös så mycket så jag kunde inte få mysa min halv timme. Så jag passar på att blogga nu. För efter jobb är jag nog slut.

Det är konstigt hur stor skillnad någons närvaro kan göra. Jag har aldrig varit med om att inte kunna sova utan någon vid min sida.

Hur som helst, idag..tisdag. Om knappt en timme börjar jag jobba och slutar 16. Dagarna går fort nu, jag tror att detta blir min sista för längning för denna terminen. Tråkigt men sant, dagis får inte ta in personal på sommaren och jag räknas inte som ordinarie. Tyvärr.

Men efter de två närmaste årens stress, springande från jobb till jobb och plugget samtidigt så kan jag väl behöva lite lugn och ro. Det kunde varit med jobb dock.

Men nu ska jag dricka mitt te och äta andra mackan. Sen sakta men säkert röra mig mot jobb.

Ha en bra dag!
Glöm inte paraplyet;)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards