elftebudordet

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2014

Pearly p-dator

Av Sofie - 3 oktober 2014 08:29



Godmorgon !


Ett litet tips såhärpå morgonkvisten innan jag beger mig för kort dag på jobbet. 


jag gick in för första gången på flera veckor på Egoinas blogg, brukar va där och kolla ibland när jag inte har något att göra, framför allt på morgonen närjag äter frukosten. Det är skönt att skrolla igenom några bloggar till teet.


Denna gången blev jag förvånad, jag vet att hon har haft lite problem med hormoner och sånt, det har hon nämnt flera gånger. Jag har samma problem och fick till slut äta ett par tabletter som hette Zoely. Dom funkade bra, men jag kände av obalansen, så jag försöker hitta annat alternativ. Egoina nämnde då Pearly p-datorn.



himla smart lite mojäng tyckte jag, dock är den dyr men det går att ta på avbetalning och jag vet att många av mina ävnner har problem med att ta hormonbaserade preventivmedel, så jag tänkte att jag skulle tips lite snabbt här inne.



Hoppas ni får en bra dag, det är ju fredag =) 


kram !

 
 
Emma Svensson

Emma Svensson

9 februari 2015 11:20

Åh, jag använder mig själv utav p-dator, tycker det är så himla smidigt! Kul att du tipsar om den :)

http://www.greytroll.blogg.se

 
Ingen bild

Silje

4 november 2015 15:05

Har selv brukt Pearly lenge og er veldig glad for det. Ble anbefalt den av legen min da jeg hadde mye bivirkninger fra p-pillene. Er glad for at det er mange andre som tester ut hormonfrie prevensjonsmidler, og dette burde det fokuseres mye pa. http://www.hormonfritt.no Synes dette er et godt alternativ for dem som er i et fastforhold, det krever jo litt egeninnsats, men jeg som mange andre er glad for a slippe hormonene. Lykke til videre :)

Sofie

5 november 2015 16:06

Tack!
Ja, jag har inte börjat än. Men ska börja använda de när det är dags:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards