elftebudordet

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Sofie - 31 oktober 2014 08:19


God morgon!!

Det är fredag!
Jag jobbar fyra timmar, tre barn och ikväll är det Halloweenfest och jag är sjukt nöjd med min dräkt !

Igår baka jag lite, förberedde till idag,jag har fått ett mission och jag känner att jag måste leva upp till förväntningarna, bara håll tummarna!

Håret har fått en ny look, och ölen står på kylning. Jag snorar än,men det lär jag nog göra i några veckor till.

Nu blir det macka med kaviar och te. Sedan bege mig till jobb. Det blir fladdermus-makeri!

Ha en bra dag och trevlig helg om vi inte hörs innan!:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards