elftebudordet

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Sofie - 22 januari 2015 14:21


Hej på er!
Vaknade ganska tidigt och var super hungrig och kissig. Så gick upp och käkade och sen la mig och titta på tv. Vilket jag inte skulle gjort då jag somnade om och vaknade halv elva. Visserligen bara 90 minuter extra. Men måste försöka vända på dygnet och sluta sova så mycket. Jag är otroligt trött hela tiden!


Snart kommer en vän och ska försöka mjuka upp min rygg, förra gången var det överdelen på ryggen. Nu ska vi ge oss på ryggslutet. Som jag har mest problem med. Men även är oroligast över att massera. Eftersom att det kan bli ett hårt tryck på Lill*n och jag har haft lite ont från och till i en vecka med ligamenten. Men så behöver ju magen växa och det är ju livmodern som växer och blir tyngre efterhand som barnet växer. Logiskt;)

Men vi ska iaf prova, funkar det så kör vi. För jag har värk som går ut i höfterna och det är inte skönt och lär knappast bli bättre ju..Så lika bra att försöka nu, innan jag blir för stor. Problemet med min rygg framför allt ryggslutet har funnit i säkert 10-12 år.

Meen, nu ska jag sluta gnälla och plocka undan lite innan hon kommer:)

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards