elftebudordet

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Sofie - 27 januari 2015 19:39



Ja, vilken jäkla röra den dagen bjöd på, först full kaos och kände att jag skiiiiter i världen nu!

Sen fick sambon veta att han kom in på utbildningen han har sökt in på, han har försökt i flera månader och väntat och väntat för att komma in på en utbildning. Så när han kom in på denna, som han mest ville gå på så blev han så himla glad och peppad. Så vi körde plattan i golvet och hängde oss på telefonerna och löste massa saker, sen gick vi och handla och nu har vi ätit och jag slappar här och han spelar.


Imorgon börjar han så det blir nog en tidig kväll för oss båda, jag ska lite ärende och så imorgon. 


Jag tror minsann att jag för första gången i mitt liv har fått urinvägsinfektion, har inte ont när jag kissar, men får ganska ont i "tjejmagen" som vi kallar det här hemma och blir super duper kissig, men när jag väl kissar så kommer det bara typ en tesked.. vet inte om det är pågrund av graviditeten eller om det är infektion. Men får se =)


Idag va en dålig blogg dag, haft huvudet helt på annat. 


Blir bättre imorgon =) 

Nu ska jag hålla kväll och njuta, för nu ser vi äntligen slutet på tunnlen.

Av Sofie - 27 januari 2015 10:26



Hej på er!

Morgonen börja med att jag trodde att Juno( vår kanin) försökte ta i sönder sin låda som han har i hagen. När jag Inser att han ligger och sover på golvet och ljudet kommer från hallen, ett högt ljud som om nån försöker såga i dörren. Skit orolig väcker jag Niklas som ligger kvar och yrar i sängen. Inser snart att det är som dom kvart i åtta har börjat renovera badrummet i andra lägenheten som ligger i vägg med vår hall. Ganska nervös och faktiskt rädd!

Sen visar det sig att min lön inte har kommit in heller. Så jag ska jaga lönetanten idag. Mega kul!

Hatar klabb med pengar!
Pengar borde inte ha sån makt, det är inget egentligt värde i dom jäkla små siffrorna på skärmen egentligen, det är VI människor som bestämt det. Sjukt!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards