elftebudordet

Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

snälla bli måndag!

Av Sofie - 5 februari 2015 13:44


Torsdag eftermiddag, solen strålar och jag började dagen med att köpa bullar och åka med bussen till härslöv och träffa mor och far<3

Nu har jag tagit lite mellis och ska snart ta en powernap. Riktigt trött är jag i kroppen. Det ömmar och känns i magen. Det är nog en sprallig en:)
Brösten känns inte som dom ska sprängas längre iallafall!!:D

På lördag går vi in i vecka 19, helt sjukt vad tiden har gått fort!
Förra helgen fick vi hjälp av en vän som följde med och hämtade skötbordet, super fint, men ska målas vitt, fick även hem sängen den är sååå fin!!!

Det står på vinden än så länge, men om några månader får det komma ner,tänk på onsdag är det 5 månader till beräknas förlossning. Man vet ju aldrig om det blir just på den dagen såklart. Men tidigast maj får sakerna komma ner och ta plats.

På måndag ska vi äntligen på Ul och första " riktiga" kontrollen. Det ska bli så himla kul och vi får förhoppningsvis veta kön. Som vi har tjatat om denna dag!!

Hoppas hela helgen springer förbi oss!!Jag vägde mig idag, 5 kilo har jag ökat. Inte så mycket, känner mig inte särskilt stor heller.
Spännande detta:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards