elftebudordet

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Sofie - 16 februari 2015 11:04


Hej på er!
Hoppas att ni mår bra, jag har inte haft så mycket att säga så jag har gjort det ända vettiga och hålt käften då. Även om min kropp har bubblat av ilska utav allt man läst och hört de senaste dagarna på nyheterna, i tidningar, Facebook och andra mediekanaler. Det är sjukt, var är vi på väg?

Ja, uppdatering kring magen så är allt bra. Den växer, hon sprallar på där inne och det blir mer och mer tydligt.

Jag har kommit in i någon super hunger period igen. Igår klämde jag nästan 2 tredjedelar på en famimjelassage. Nu avgudar jag lassange, så det är lite därför som jag åt med..

I övrigt så ja, då är det bra. Trött och hungrig just nu. Men inte så konstigt. Har legat och dratt mig en timme i sängen. Har inga måsten idag, ska försöka städa lite, men annars är det ganska lungt.

Hoppas att ni också har en bra dag!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards