elftebudordet

Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

Tips istället för mammakläder !

Av Sofie - 25 februari 2015 22:34



Jag har jätte svårt för att lägga så mycket pengar på saker som jag vet att jag inte kommer behöva så lång tid och som jag dessutom inte kan använda efter en vis period, så som just mammakläder. 


Just byxor och typ tunikor/blusar kommer inte bli tradiga, då jag är ganska liten än och kommer antagligen inte bli så gigantisk. jag vet itne varför, men jag har fått för mig det iaf =)


Men jag satt och kolla på kläder, jag behövde byxor och trosor, jag har nästan alltid silkes eller spets trosor och nu vill jag ha lite mjukare och "lättare" samt luftigare trosor under och efter graviditeten. Så jag köpte 3 stycken 3pack på hm, sen hittade jag ett par sweatbyxor på mamma avdelningen på rean, jag kollade enbart på rean på mamma avdelningen och hitta inget som jag gilla, målet var att köpa tre par byxor för under 600 kr. 

till slut tänkte jag att plus avdelningen måste ju gå.  Dom har ju ofta bredare upp till på byxan. Jag köpte två par byxor som är mjuka i tyget och ser lite frösiga ut ändå och som jag bara kan sy in i midjan sen om jag vill, för mina lår har inte växt alls än så länge. Jag köpte en storlek större så dom är slappa i midjan nu, men sen kommer dom nog passa länge, sweatbyxorna är jätte stora och stretchiga så dom lär jag nog kunna ha in i det sista faktikt och dom har en sån go hög mammamidja. Det är skönt på mysbyxorna, men jag vill inte ha hög på varken underkläder eller andra byxor. Värsta jag vet är att ha något över min navel:P


   

Dessa bland annat =)

Blir riktigt snygga till en enkel tunika :)



Så alltså 9 par trosor och tre par byxor för 714 kr med frakt. Inte illa pinkat om ni frågar mig !


Kommer bild imorgon så ska ni få se, Ett av byxorna är jag extra glad över! =)



 
 
Ingen bild

blöjbudet

26 februari 2015 14:49

blöjor,välling mm med leverans hem till dörren

www.blojbudet.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards