elftebudordet

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Sofie - 8 mars 2015 20:17

Ni är det verkliga problemet i mina ögon.
Ni är inte starka, ni är precis så små som ni anklagar männen för att få er att känna. Det har inget med männen att göra. Det är ni som är ett eget problem.

Man behöver inte överdriva och bli som besatta. Man kan väl bara vara stark utan att skylla på någon annan för att dom framgång inte är som du tänkt dig??


Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

http://fnurra.com/2015/03/07/svenska-feminister-ar-fegisar/

Av Sofie - 8 mars 2015 15:26

Dagen började med go frukost. Vi beställer hem mat från Mathem.se och där kan man beställa bullar och ha i frysen coh baka själv när man vill ha. Perfekt för den late på helgerna ;)

Stor kopp te och apelsinjuice. Jag har blivit lite besatt av allt  med apelsin.


Sen blev det tvättedags, 12-16, men vi är redan klara, vi hade inte så mycket så det blev bara tre maskiner.


Sen kom jag fram till att jag ville baka lite, jag kan inte gå ut och gå direkt, jag har ganska ont i mellanåt och jag vill inte utmana det. Så jag tänkte att jag kan ju baka bullar och sätta mig på balkongen sen =) 

   

48 vaniljbullar är inte fy skamm att ha i frysen ;D


sen ville Niklas att vi skulle göra den nya chokladkakan som jag pratat om. Så när han säger vi så mena han att han vill att jag ska göra det, så jag har precis slängt in den i ugnen, nu sk ajag slappa i sängen en stund och bara låta ryggen och höfterna vila =)

   


Så får ni se resultatet på den sen :)


Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards