elftebudordet

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Sofie - 13 mars 2015 10:06


Den 13 har väl ingen missat att det är.
Jag roffa åt mig två linnen, ett att ha under och ett med mönster. Det som är under är värdelöst! Det rullar upp i ryggen och sidorna och samtidigt är mina byxor lite för stora i höfterna för på någon vänster har jag blivit mindre om höfterna och kan än ha byxorna som jag köpte nu sist. Bara en storlek större än min vanliga storlek. Sist jag vägde mig hade jag bara ökat med 5 kilo och då gick jag ner 3 under vecka 13-15 så ja..plus 2 då antar jag. Struntsamma igentligen..

Hmm, ja fredagen den 13. Jag vikar som so/historia lärare till niorna och det är ganska skönt, dom sköter sig själv och vet vad dom ska göra. Slippa tjat, gnäll och bli arg på dom för att dom inte kan hålla en männsklig ton. Vårvädret håller i sig och jag tänkte ta en kopp te på långerasten nu, men insåg att jag hade slut på te i väskan:/
Har alltid några påsar i väskan.

Men men idag kommer vår leverans från mathem.se, jag måste säga att vist, det är inte tvunget billigare, men det är verkligen värt det! Det kostar oss 50 kr att få det upp och in i hallen plus att nu när vi inte har bilen så slipper vi dra allt på buss eller cykel alt. Gå flera gånger.

Dom är alltid punktliga och verkligen serviceminded samt otroligt snabb service!
Jag eller vi är super nöjda!

Nu blir det varm choklad och passa på att ringa några samtal som har stängt sen:)

Ha en bra dag!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards