elftebudordet

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Sofie - 24 mars 2015 21:22


Hej hej!

Dagen har gått fort. Vaknade relativt tidigt och blev hämtad vid 10.40 och åkte med mamma och handla. Älskar att göra det med mamma. Även om jag inte gillar att shoppa direkt så är det skönt att gå och lulla. Denna gången hamnade vi på OJ i Åstorp. Men vi insåg ganska snabbt att det va ingen affär som passa oss. Den va så ihop tryckt och jag kände att den va ologiskt planerad. Dock är den jätte fräsch.

Iaf så körde vi till Landskona och handla lite på Kvantum med. De vi inte hittade eller orkade leta efter. Oftast kör vi till Kvantum på Råå, vi älskar den butiken och kan spendera säkert två timmar och i lugn och ro gå och bara titta. Sen blir det som vi även skratta åt mycket dyrare på Råå;D

Väl på Kvantum börja mina ligament och foglossningar att tröttna och sammandragningarna börja komma lite väl tight. Dom kan även göra lite ont nu så det blev raka vägen hem och slappa.

Vid sex gick jag bort till en kompis och fika och nu har jag kommit hem för en liten stund sen, duschat smort in mig och magen och ska bara slappa precis här i sängen framför Tv:n.

Huvudet går på högvarv just nu, känslorna går inte riktigt att styra och jag börjar grina för som det känns minsta lilla.
Blir jag taskigt behandlad rör det mig inte eller liknande. Men där emot så om jag lyssnar på en fin låt, ser en film, tanken på min fina unge eller liknande då jäklar strömmar tårarna.

Men men, nu håller jag kväll:)
Puss!

Av Sofie - 24 mars 2015 10:31



På oj i Åstorp..

Haha, ja mamma vill ha sällskap och jag gör ändå inget vettigt idag. Har inte ett dugg ont någonstans och känner mig riktigt lugn och behaglig i kroppen. Himla härligt, hoppas att de håller i sig läääänge nu!

När jag kommer hem ska lägenheten dammsugas och kanske dammas, lite saker ska upp på vinden och jag ska försöka få tummen loss och faktiskt sätta mig och börja mäta och fixa till ett litet projekt som förhoppningsvis kommer hålla mig sysselsatt några veckor:)

Men nu ska jag göra vid mig för snart hämtas jag upp, tradigt väder är ju lite synd. Men spelar egentligen ingen roll när vi ska gå inne:)

Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards