elftebudordet

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Sofie - 29 mars 2015 23:28



Go kväll... Natt?;)

Helgen har gått undan och mycket har hänt.
Vi har hämtat tillbaka vår hund som vi sålde i augusti föra året då det inte funka riktigt.
Nu verkar det som om han aldrig varit iväg på honom dock, men det är ju klart skönt.
Idag firade vi lillasyster som fyller 24 år idag, helt otroligt! Blev lagom mysfika med våfflor och prat i byn:)

Imorgon ska några samtal ringas och jag tänkte städa det sista som jag i te har orkat greja med i helgen eller inte hunnit.

Veckan är ganska lugn, vad jag kan komma på så är det bara på onsdag som det händer lite, på morgonen ska vi till MVC på kontroll för magen. Vet inte vad som kollar då, men mäter väl magen, kollar hjärtljud och hör så man inte har några konstiga krämpor eller liknande. Hälsokontroll typ:)

Liten har rört sig mycket nu ikväll, magen spänns och sådär med jämna mellanrum och ja.. det är väl som det ska. Jag tror dock att bm kommer tycka att jag är liten, jag tycker det iaf=)

Ett tag kändes magen enorm, men det var nog bara ovana. Nu känns den nästan liten och faktiskt lagom. Bara hon Växer som hon ska..


Nu blir det fortsatt slappe och sen gå och sova om en stund.:)

Natti natti!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards