elftebudordet

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Sofie - 30 mars 2015 07:32



Go morgon!

Måndag morgon, helt orörd vecka, vad ska jag göra med den då..?

Idag blir det besök av fina Carro till lunch, innan och efter ska det plockas undan och fixa lite.

Imorgon hoppas jag att där är tvättetid. Har för mig att jag satt upp tvättetid imorgon:)

Onsdag går vi in i vecka 26 och har även en rutinkontroll på mvc, jag tycker att det är hemskt tråkigt att inte få något Ul mer än i vecka 18. Det är så mycket som händer från vecka 18 till nu i vecka 26. Men ja, sen får man ju vara glad så länge allt verkar bra:)

Sen får vi se. Söndag är det påskmiddag med mammas sida, i övrigt så fortsätter väl livet lunka på som vanligt hoppas/antar jag:)

Men nu!
Nu måste jag äta något:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards