elftebudordet

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Sofie - 4 april 2015 09:30


Go morgon kära vänner!

Vid sex igår kväll kom svärmor och hämta upp oss, blev pizza och massa skratt.

För min del fick jag nån dille på påskmust, men jag har alltid avgudar julmust och det är ju typ bara etiketten som är nytt, men det måste vara apotekanes, vi får se om jag kan övertala sambon till att gå bort med mig och köpa två( 4, för jag vet att det är extra pris på 4-pack;D)

Iaf, den lilla fick nog hicka av allt socker för hon hade en väldans hicka när vi kom hem, inte riktigt så som man brukar se att hela magen slumpar runder, men den hoppa till och höll man på magen så kunde man känna hennes hicka tydligt. Niklas min var så go när jag sa att hon hade hicka efter att han fråga om hon va aggro när han kände på magen:)<3

Det är så mysigt att känna mer och mer uppenbara saker, jag vet på ett unjefär hennes dygnsrytm, hur hon ligger och hon ligger väldigt långt ner så jag är konstant öm i nedre delen av magen. Men strunt i det:)

Hellre att jag känner henne. För mycket ( typ) än nästan inget alls..:)

Ha en super dag och glad påsk!

Ps. Jag ska lägga upp video sen, men det går inte via mobilen av nån anledning..

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards