elftebudordet

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Sofie - 6 april 2015 10:59



God morgon!

Idag gick vi ner på tvåsiffrigt, kan inte fatta!
181 dagar av 280 dagar har gått, tänk att man går i hela 280 dagar med en liten person i magen eller ja, livmodern.

Det är så häftigt!

Jag ska packa ner det sista super viktiga i bb väskan. Lite kläder till den lilla ligger redan där i, men papper, lite kläder och necessär till mig, lite annat bra och ha och sen ska jag skriva ner de få punkter i förlossningsbrevet. Som jag känner är nämnvärt och om Niklas tänker på något.

Det är ju ett tag kvar i nu, men lika bra att ha det gjort och isf packa om den efterhand.:)

Av Sofie - 6 april 2015 05:27



Vaknade med en väldig hjärtklappning och kände direkt att det va lite magkatarr som stod i halsen. Detta brukar medföra eller orsakas av hunger, så jag ligger nu och är ganska hungrig, loppan sparkar på, fåglarna kvittrar utanför och det börjar bli ljust.

Jag känner att det strax är dags för ett fiskdamm också.

Men klockan är ju bara halv sex och jag vaknade halv fem. Jag känner verkligen inte för att gå upp nu:/

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards