elftebudordet

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Sofie - 8 april 2015 11:22


Onsdag idag ju och vecka 27 är här.
Egentligen är det inte så stor skillnad från föra veckan, organ utvecklas, utseendet blir mer och mer markant och personligt, hon ska lägga på sig i vikt givetvis.
Man mäter inte från huvud till rumpa längre utan huvud till tå så att säga.

Det jag märker är att hon rör sig mycket mer, det märks att hon tycker att det börjar bli trångt. Fast än kan hon nog röra sig mycket, för jag känner hur hon sårallar runt om även om hon tar ut svängen lite väl genom magen då och då. ;)

Jag kissar inte på natten oftast, men jag vaknar tok kissig på morgonen.
Hon går in i en tillväxt period nu igen och det gör att jag blir tröttare tror jag iaf, det känns så;)

Men bortsett från att jag har lite mer förvärkar just nu och ömmar här och där så mår vi bra:)

Av Sofie - 8 april 2015 08:04


Well, hello There!

Har sovit så dåligt i natt, haft jätte mycket förvärkar, sammandragningar och ömmande. Strumpan har sprallat hela natten känns det som, men ja. Det är ju tur att man inte ska jobba.
Tog en morgonpromenad med hunden och det blev en kort runda, fy.

Men men, det får väl bli en lugn dag idag, fick trots allt mycket gjort igår och det är säkert därför som jag har extra ont i dag.

Annars är det bara bra med oss, vem är jag att klaga liksom:)

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards