elftebudordet

Alla inlägg den 20 april 2015

Av Sofie - 20 april 2015 17:06


Dagen gick fort, rätt som de var så var sambon hemma och det va dags för tvätten.

Proverna var bra dock så hade jag sjunkit mer i järnvärde så jag får nog köpa järntabletter iaf:/ hade hoppats på att jag skulle slippa de för jag gillar inte alls att ta tabletter, till och med p-piller som jag tog i många år hade jag svårt för.

Men nu va de gjort, nästa träff är redan den 12 Maj, det blir tightare och tightare mellan gångerna nu. Det är skönt för då känns de som att tiden går fortare, i maj har vi ganska mycket. Det blir föräldrautbildning, jag har lovat syrran att vi ska stå på bakluckeloppis en söndag i hbg, förhoppningsvis får vi nytt golv i sovrummet och ny färg på luckorna i köket och sen kan vi inreda sovrummet. Det är härligt när de händer lite. Tiden står nästan still känns de som nu.

Fast de är bra att Niklas jobbar då går vardagarna iaf.

Men nu ska jag göra en riskudde och sen blir det tvätten sen maten. Tänkte ge mig på att börja planera lapptäcket också.:)

Av Sofie - 20 april 2015 08:30


God morgon!


Jag sitter på MVC och har nyss druckit sockerlösningen. Jag va riktigt orolig över att inte kunna dricka de, dock är jag inte så kräsen och är jag inställd på att dricka något äckligt så bara kör jag. Men nu är det gjort:)
Det va helt okej, just nu dricker och äter jag vad som helst!;D är så himla hungrig.

Blev en skön promenad hit med, solen strålar härligt, vinterjackan börjar bli för varm. Men det är den eller skinnjacka och jag känner inte att det är värt att köpa en jacka där magen får plats. Så länge till ska jag inte ha magen där och sen går jag sällan med jacka när vinterjackan bli för varm.

Tösen sparkar och grejar och trycker sin fot in precis under revbenet. Ser dö roligt ut;)

Nu ska jag läsa lite i boken och fördriva tiden:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards