elftebudordet

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Sofie - 21 april 2015 06:57


Go morgon på er!

Jag ligger fortfarande i sängen, sambon tog hunden på en liten runda innan han drog till jobb. Skönt för min del, det börjar bli jobbigt att komma upp ur sängen. Inte tyngden i sig utan jag börjar känna mig stel och otymplig och ont lite här och där. Ont ska jag väl inte heller säga egentligen, men lite öm och musklerna i svanken är jätte stela och lite ömma. Det blir med en gång lite jobbigare när ryggen inte funkar som den ska.

Men annars mår jag jätte bra, just i natt har de varit lite jobbigt, de va två relativt långa promenader, massa runder ner i tvättstugan och även om sambon bär typ allt så ska de upp och ner ändå. Att sova är lite juxigt, kudde till ryggen, kudde under magen så de inte drar i ligamenten och kudde mellan knäna för att stabilisera ryggslutet. Sen är de för varmt ena stunden och för kallt andra plus lite halv läskiga drömmar på de.
Men jag överlever:)

Nu ska jag upp och göra te och macka och sen lägga mig och titta på tv och slumra till med riskudde i ryggen tror jag. :)

Hörs sen!
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards