elftebudordet

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Sofie - 24 april 2015 11:29



Fredag och jag ligger i sängen i nu. Har varit ute med hunden och ätit frukost och sådär dock:)

Tänkte starta lite musik och städa undan innan älsklingen kommer hem.
Men har ganska ont idag, så får ta lite i taget och ha små vilopauser. Ikväll blir de tivoli och träffa lite folk, äta langos!:D
Bara hoppas att vädret håller sig från regn, de ser lite si och så ut just nu. Men vädret växlar ju hur de vill.

Jag vill att dom ska komma och byta golv och fixa köket så vi kan börja inreda sovrummet och ta fram hennes grejer, börja tvätta upp hennes grejer och boa in oss. Jag vet att det är lite tidigt, vi hade önskemål om att få golvbytet gjort innan mitten på juni senast. Då det kunde ta upp till tre månader innan dom gör de och riktigt så mycket tid har vi inte på oss;)

Men än känns de lungt, det är mer känslan i kroppen som är retlig:)

Men, det blir säkert bra!

Jag fick lite färg igår iaf och jag ser nu att jag är lite svullen i ansiktet. Det är väl si och så;)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards