elftebudordet

Direktlänk till inlägg 6 maj 2015

vecka 31 och 69 dagar!

Av Sofie - 6 maj 2015 14:41


Hej på er!!

Jag har faktiskt precis rest mig från sängen. Jag vaknade vid tio och tog frukost och åt i sängen framför Tv:n. Sen blev de att jag stanna där, gick upp och duschade nu, har sovit så jäkla dåligt och drömt massa konstigheter samt vaknat av art jag legat obekvämt eller att liten för väsen.
Känner mig allmänt omotiverad:)

Men ska ge mig på en sats bullar hälften vanilj och hälften kanel Tänkte jag och sen ska jag städa i köket för imorgon kommer dom och mäter bänkskivorna:D

Idag går vi in i vecka 31, galet så fort tiden går nu. Jag misstänker att fram till typ 35 kan jag nog hålla modet uppe men sen tror jag att min " tiden går snabbt" tanke kommer försvinna..:P

Magen har över bara några dygn exploderat typ, jag är inte så stor egentligen. Men jämför man med hur jag brukar se ut så är jag ju stor nu och bebismagen har ökat i flera cm på typ ingen tid!


Status då.
Jag känner bebisen flera gånger om dagen och jätte tydligt, hon hickar jätte mycket och ofta med. Just nu är jag jätte trött hela tiden och det har nog lite med min pollenallergi att göra med. Men bortsett från ont här och där och sammandragningar med jämna mellanrum så mår jag precis som vanligt:)

Jag hade ökat 3.7 sist vi va hos km och det va den 27 tror jag. Inte säker, men cirka Två veckor sen va vi där. Jag tror att jag har ökat ett eller två kilo till faktiskt.
Inga tecken på bristningar trots mycket slarv med oljan, tar den om jag minns annars så ja..då tar jag inte.. är inte så mycket för att kleta på mig grejer, deo och parfym räcker:P

Så än är de lugna gatan och modet på topp;)
längtar dock som en tok efter att få dra fram hennes grejer och bädda sängen och sånt!:)


Skötväskan börjar kännas klar med. Ska ta ut lite ombyte dock, men de görs under arbetet isf, beror på när hon vill komma ju..
Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards