elftebudordet

Direktlänk till inlägg 15 maj 2015

fredagkväll

Av Sofie - 15 maj 2015 22:20



Fredagsmys blev de verkligen, vi skulle egentligen bara åka ut till mina föräldrar för att fika lite snabbt och sen hem.

Men det slutade med att sambon klagade om att han blivit lovad grillad flintastek sen föra året och rätt som de var så var vi och mamma på väg in till stan för att rasta hunden och handla flintastek och tillbehör medan pappa värmde på grillen.
Guuud så gott det var!!

En riktigt mysig och enkel kväll, kom hem vid halv åtta och då badades vovven, sedan blev det en tur på vinden och städa ut diverse ställen i lägenheten inför loppisen imorgon. Men jag insåg snabbt att här var inte så mycket som jag trodde. Helst av allt hade jag velat riva ut alla plagg utom kanske fem-sex stycken och köpa helt nya saker, en helt ny garderob, men de får nog vänta minsann, framför allt till min kropp faktiskt är min igen. :)

Nu är jag jätte trött i huvudet och kroppen och har lagt mig på soffan och sörplar i mig en kopp te precis. Funderar på att flytta in i sovrummet och de filmen som precis började där istället, lika punktlighet som vanligt började bebis sparka och knuffas och leva rövare lagom till tio. Kruxet är att jag är ganska öm i magen och hon blir starkare och starkare och de märks. Än är mina revben skonade som sagt, dock får jag sparkar ner i tjejmagen och vad som känns som underlivet med jämna mellanrum, urinblåsan har fått x antal smällar med. Dom gör ont!

Men, jag mår bra och har mått bra hela tiden bortser från ont här och där ju så vem är jag att gnälla nu:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards