elftebudordet

Direktlänk till inlägg 17 maj 2015

Nu lillavän är de bara dig vi väntar på<3

Av Sofie - 17 maj 2015 19:29


Hej på er!
Nu är vi hemma, käkat och fixat lite. Vi hämtade hem vagnen och allt där till och tog en fika samtidigt. Pannkakor och grädde med sylt har aldrig varit så gott!

Vagnen är röd och grå, super snygg enligt mig och de är sitt-/liggdel och bilstol.
Super praktisk på så vis att man kan sätta bilstolen på vagnen istället för ligg och sittdelen och ha den bara att asa på när man ska handla och slipper flytta på henne om hon somnat i bilen osv. Skönt och slipper bära på henne med.

Just nu har jag ganska ont i nedre delen, som mensvärk och tryck i underlivet. Men jag är väldigt trött med och då brukar jag känna av värkarna lite mer.

Nu hoppas vi bara att dom gör klart grejerna som ska fixas i lägenheten snart så vi kan ställa fram och fixa till henne.
Nu känns de verkligen!:)
Nu känns de nära, framför allt när vi stod där vid bilen och skulle lasta ut allt från bilen och var både lite osäkra på hur vi skulle sätta fast och fixa med vagnen:)

Ska nog lägga mig i ett bad när jag smält maten, känns som att hon trycker ner väldigt mycket:P

Sen blir de film och somna tidigt. Ska upp i relativt god tid imorgon..för att va jag;)

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards