elftebudordet

Alla inlägg under maj 2015

Av Sofie - 4 maj 2015 08:19


God morgon på er!

Måndag morgon och dom har lovat regn och molnigt hela dagen, himla dumt att jag hade tvätte-/städedag igår då ju. Men jag har typ alltid de på söndagar så att det är rent och fräscht till nya veckan. Jag lär nog hitta något att göra ändå dock;)

Vid lunch ska jag ut till föräldrarnas hus och gå med hunden och sen stannar jag väl där en liten stund, sen ska jag torka golv här hemma för det gjorde jag inte igår, dammar nog lite också.

Jag vill bara att dom ska komma och mäta upp golv och köksbänkar och sånt så vi kan få de gjort så vi kan börja inreda sovrummet:) vist, en del tycker att det är tidigt, men vi kommer ju inte slänga upp allt samtidigt utan ta lite i taget.
Annars ska jag bara gå och mysa idag, jag älskar vårregn, det luktar så himla gott och är mysigt:) men bara en eller två dar, sen får de gärna bli sol och härligt igen:) men lite regn rensar luften, de skadar inte:)

Nu blir de frukost för min del. Är super hungrig och sen slumrar jag säkert en timme till:)

Ha en bra dag!

Av Sofie - 3 maj 2015 16:07



Hej på er!
Det är fantastiskt väder men jag är inte pigg på att gå ut, min allergi kliar i näsa och ögon och är tjock i halsen och blä. Dessutom tvättar jag, är klar nu vid fyra dock:)

BB väskan packas idag, jag känner att jag vill ha den klar redan nu, jag kommer behöva lägga i lite till.

Jag har lagt i följande:

Mig: 3 par trosor
2 par strumpor
2 amningsbh
1 byxa
1 leggings
1 kjol/tubklänning
3 linnen/t-shirt
1 tjocktröja

Sambon: 2 boxer
1 strumpor
2 t-shirt
1 jogging byxor

Neccessär:
2 tandborstar+ tandkräm
Borste + 3 snoddar
deo+ duschtvål
toapapper
1 paket tjocka bindor
lipsyl

Bebis<3
Filt + snutte
3 par strumpor
5 Bodys i 50/56
2 par byxor
1 pyjamas
mössa

Övrig:
Kamera+ laddare
laddare till mobilen

Har jag glömt något?

Borde jag ha med napp, amningsinlägg, amningsnapp( som jag tänker använda) osv??:/

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards