elftebudordet

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Sofie - 5 juni 2015 10:27



God morgon!

Ja, klockan är snart halv elva och jag vaknade för en liten stund sedan. Jag har sovit så mycket godare sen vi vände sängen, knasigt!

Men nu vaknade jag och känner att det är hög tid för mig att gå upp. Har legat kvar nästan 20 minuter då jag vaknade av en sammandragning som sluta i förvärk tror jag. De gjorde ont iaf:)

Idag är de fredag igen, veckorna rusar förbi, jag ska försöka hitta plats åt allt som står i köket som inte får plats i sovrummet längre. Så köket blir så snyggt de går nu när luckorna är borta. Jag hoppas att bänken kommer nästa vecka när de nya luckorna med kommer. :)

Sen får jag nog ta en tur med dammsugaren, i eftermiddag blir de kåldolmar hos päronen!! Så gott, fast sambon och syrran ska få barnvänligt;D

Blir nog en lugn dag:)
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards