elftebudordet

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Sofie - 8 juni 2015 09:39


Är hantverkarna här och fixar;D

Av Sofie - 8 juni 2015 07:41


Idag kommer skåpsluckorna!
Vilket innebär att jag måste upp och diska och sådär, för dom kommer inom en timme.. och jag vägrar ha rörigt när de kommer folk och ska vara mitt i röran.

Klockan halv elva är de rutinkontroll hos bm, och sedan förhoppningsvis tvätta klockan tolv och sen hoppas hoppas jag att dom ringer från företaget som ska lägga bänkskivan med, så är allt klart:)

sedan kommer Anna och hälsar på nån gång under dagen med:)

Skönt när de händer massa, så dagarna går!! Förvärkar sätter igång så fort jag är uppe och rör på mig, så vi får se hur länge frökenlöken behagar att stanna i magen.;)

Puss på er!!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards