elftebudordet

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Sofie - 9 juni 2015 17:53


Mitt i matlagningen kom jag på att jag hade ju lovat er en bild på köket, de är dock inte helt färdigt. En ny bänk ska också in, vi får se hur de går. Dom var och mätte för typ 3-4 veckor sen. Men sen har vi inte hört något mer och ny har luckorna både gått och kommit och nya golvet i sovrummet har lagts och tösens grejer är mer eller mindre på sin plats. De är bara bänkjäklen kvar!:P

Men vi bad om senast mitten på juni och de är ju nästa vecka med. Så vi får hoppas;)

Nu ( idag) har jag tvättat, diskat och lagat mat. Köttfärssås och spagetti och de va gott!

Dessutom har sambon äntligen sprungit upp med sakerna som skulle på vinden och han har badat hunden:D

De har varit en produktiv dag:)

Av Sofie - 9 juni 2015 10:50


Idag är de 35 dagar kvar till BF, man vet ju inte om hon kommer innan eller efter eller är punktlig;)
Det är många som gissar på innan, jag med. Men vi får se, nu känner jag att " äh nu har jag gått så länge. Nu kan hon lika bra stanna vägen ut. "

Men ja, 35 dagar, shit de är nära!
Spännande, förväntansfull men ändå lite orolig. Inte orolig så att jag är rädd, men man vet inte vad som väntar eller vad man kan vänta sig, vad man borde vänta sig och man funderar om man har allt, tänkt på allt, är förberedd osv. Men jag är säker på att när de väl är dags då går de på instinkt, de är jag mer eller mindre stensäker på.

Spännande!
Hon är fortfarande rukbar men barnmorskan menade att en del barn är de när de föds och hon hinner kanske bli fixerad ordentligt innan de är dags, hon ligger låångt ner och kroppen tränar för fullt. Vilket är bra;)

Men vi får se, senare kommer bild på köket som nu har fått skåpsluckor:)

Kram!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards