elftebudordet

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Sofie - 15 juni 2015 20:32



Hej på er eller go kväll.

Ja, de blev inte nånting gjort alls idag. Får fixa allt imorgon..eller onsdsgm.åh blää nä så omotiverad jag är. De är så jäkla tungt och jag vet att jag kommer att ha ont sen.
Men dammsuga och diska måste jag göra imorgon och ta en tvätte tid.
Vi ska snart äta middag, fick besök av vänner så middagen blev sen. Men de är kul när man får besök:)

Så jag får väl acceptera en riktig slappedag idag, jag har aldrig gillat måndagar ändå;) och lilltjejen verkar inte ha bråttom ut så:)

Puss!

Av Sofie - 15 juni 2015 09:48


God morgon!

Frukosten är inhalerad som sambon kallar de. Då jag ofta är jätte hungrig på morgonen och äter de ganska fort.

Idag blev de en skål kslaspuffar, två knäckemackor och avslutade med en saftig persika. Älskar att avsluta med något fräscht. :)

Idag ska de ringas lite samtal samt städa undan. Jag har en idé som jag tänkte skriva ner med. Lika bra annars glömmer man bara direkt och jag gillar denna idén:)

Men vi får se, funderar på att sy ett litet lapptäcke till vagnen med. Får se om jag kan få till de. De ska va rundat på ena sidan.

Puss

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards