elftebudordet

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Sofie - 18 juni 2015 20:57


Insåg igår att mackan på tallriken som hamnat på bordet var borta efter nån timme. Fick fundera ordentligt om jag ätit den eller ej, men de visa Doggyn senare att de va inte jag som ätit den.
Konstigt att han aldrig lär sig, han blir inte dålig men fiser nå jävulskt äckligt! Haha!!

Har inte gjort nånting idag då jag haft mensvärk i mage och rygg och blir än värre när jag står. Vist jag vill veerkligen att hon ska komma nu, de är tråkigt och ont här och där. Men jag tänker inte knalla runder för att..dessutom kommer jag att vara uppe mycket i helgen så jag spar mig:) ..

Puss!

Av Sofie - 18 juni 2015 09:20


Imorgon är de midsommarafton, för första gången på ja typ tio år så har jag inget stort planerat, eventuellt beger vi oss utanför stan men vi får ju se hur de känns. Just nu känns de inte som att de kommer hända något, hon verkar inte vara på väg någonstans.

Men de kan snabbt vända ju, men just att inte ha något spikat och absolut för midsommar de är faktiskt ovant. Det är större än julafton för mig typ. Men åh andra sidan, vad gör man på midsommar.

Käkar gott, umgås med vänner, blir lite små full, en del blir helfull och dansar om man vill runt midsommarstången och ja..sen är de inget speciellt mer med det. Men de är just att de känns som att sommaren kommer igång efter de, som att allt de glada, roliga och härliga gör att sommaren får sig en knuff. Sen fyller jag ju år runt midsommar med. En del år, typ var fjärde år fyller jag år på midsommarafton. I år fyller jag år några dagar senare. Jag är född på midsommaraftonsnatt. Inte konstigt att jag föredrar sommar;)

Ajja, vaknade för typ 30 minuter sen och var tokkissig, nu börjar jag bli bussig igen..om ni bryr er, egentligen kan jag inte somna och är hungrig så jag använder bara bloggen som tidsfördriv.. :)

Men ja, hoppas att ni får en bra dag!:)

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards