elftebudordet

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Sofie - 21 juni 2015 19:15


Hej hej hemskt mycket Hej!

Nu har sista gärsterna gått och jag är helt slut i kroppen men då himla nöjd!

De är så mysigt när släkten kommer och gottar sig med god aptit och sitter i lugn och ro och snackar. Jag älskar de!

All fix, stress och bakande gör de så värt de!

Nu ska vi plocka undan de värsta, käka lite och hålla kväll. Bara mysa, bebis håller låda och jag tror att de är nära nu!:)
eller är jag bara väldigt entusiastisk efter dagen..:P

Massa fint, massa gott, karameller, choklad och annat gotte fick jag och en hel påse från sambons moster med kläder till bebisen fick vi, gick igenom lite snabbt och titta. Kunde inte hålla mig, såå mysigt!!:D

Men massa kakor blev de över, tänkte gå bort till jobb och lämna där imorgon.
Blir dom glada:)

Men vi ses sen väl:)

Av Sofie - 21 juni 2015 10:16


Go morgon !

Klockan ringde vid tio eller sambons. Min telefon hade dött, så de va tur att han ställde sin med. De blir frukost och städa lite och sen vid två kommer gäster.
Jag firar min födelsedag lite gran idag, fyller år på onsdag, men som jag tror att jag nämnde i ett annat inlägg så firar jag nästan alltid den söndagen efter midsommar:)

Så de ska trängas i vår lilla två till max idag och dessutom är de första gången våra båda sidor träffar varandra. Utom föräldrarna och systrar. Roligt:)

Har haft massa mensvärk hela natten och trodde att jag skulle gå grymt ont i ryggen när jag vakna. Men de verkar ha klarat sig, ont i fötterna i stället. Men de har jag hellre!

Men ja, vi hörs under dagen ska ni se!:)
puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards