elftebudordet

Direktlänk till inlägg 23 juni 2015

Om 45 minuter

Av Sofie - 23 juni 2015 23:27


Fyller jag 27 år.
Ingen stor grej ju, men sambon retas. Då han fyller 25 i september, så nu har han ju kommit på att jag är närmre 30 än 20. Inget nytt visserligen. Men retas ska han:P

Imorgon blir jag bjuden på kinamat, som jag har tjatat om större delen av graviditeten, men sambon och hans mage är inte så glada för de. Sen blir de jurassic park filmen på bio. Mys:)

Jag är inte så jätte mycket för bio, men en del filmer bör ses på bio iaf första gången:)
Och jurassic park är absolut en sån film enligt mig, jag bara hoppas att lillan håller sig lugn och om hon nu bestämmer sig för att komma. Så hoppas jag att hon väntar iaf till efter bion!:)

Kommer hon inte den 25 så får hon vänta på din tur till lördag. För jag har bestämt mig för att hon inte får komma på sambons lille kusins åtta års dag.
Hon får vänta på sin tur.:)

Fast de kan ju ta två veckor till. Hon är inte beräknad från den 14 juli..Men med tanke på hur min kropp beter sig och hon känns så är de jäkla osäkert plus att barnmorskan bokade en tid den 7, dagen innan jag går in i vecka 40 och sa " fast vi får väl se om den behövs. De verkar inte så:)". Jag hoppas att hon har rätt!:)

Men nu har vi varit ute en promenad runt området och gått, jag ska lägga mig i sängen och förmodligen decka till Tv:n. Imorgon är de sån där " måsten - dag" . Som typ att tvätta, ringa några samtal, dammsuga, diska och ja.. lite sånt.
Passar på när sambon är i plugget, får aldrig något gjort när vi är hemma båda två:P

Sov gott sen!
Puss!

Ps. Jag börja skriva 13 över, så långsam jag är!:'D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards