elftebudordet

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Sofie - 24 juni 2015 16:59


Hej på er!

Ja, 27 år och känner mig inte ens dag äldre än 25..inte för att där är någon egentlig skillnad. :P
Blir alltid fundersam när nån frågar mig " hur känns de att bli ett år äldre?!"
Jag svarar alltid precis som att vara ett år yngre.. jag tycker inte att åldern spelar någon roll längre, jag har ingen åldersnoja eller något sånt.
Sambon har retats/ retas och frågar hur de känns att fylla 30 och om de nu varit så att jag skulle fylla 30 år, så är de väl inte nån större grej. 30 år är ju ingen ålder, inte 40 eller 50 heller längre. Enligt mig då..än så länge iaf;)

Men idag har jag tvättat, vilat mellan runderna och sen hämta jag sambon när han slutade, blev en tur till djurbutiken då. Jag har velat ha räkor ist för en mal i mitt akvarium ganska länge, räkor är effektiva och roligare att ha, dom förökar sig och man kan " se utveckling" inte som en mal som bara är ful och blir äckligt stora till slut.

Vi skulle på bio och äta ute men jag får många förvärkar på rad som gör väldigt väldigt ont i mellan åt och vi bestämde att avboka bion vilket jag faktiskt tycker är jätte tråkigt för jag ville och vill se den där nya jurassic (park) world filmen.
Men sitta med förvärkar och kraftig " mensvärk" i bion och riskera att få gå mitt i allt känns tråkigt. Så vi ska äta thaimat, sen får vi se om vi hyr en film eller bara åker hem och håller tummarna att de går igång ordentligt ist för detta " små onda" som man ju inte vet om de gör nån skillnad:/

Men men, vi tar de som de kommer. Vi kan knappast stoppa henne ju:P

Vi gick även in i vecka 38 idag, 20 dagar kvar. Gud så spännande!!
Hon rör sig hårdare och trycker ner väldigt mycket.

Jag har som sagt förvärkar, mensvärk ömmar i rygg och ljumskar, jag har fått ont i lederna i händerna, men annars är de bra. Jag är ju trött i vanlig ordning och sammandragning och så. Men halsbrännan har lagt sig, så de är skönt:)

Men nu ska de vilas lite:)
puss

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards