elftebudordet

Alla inlägg den 26 juni 2015

Av Sofie - 26 juni 2015 09:38


Syrran och mamma.

God morgon!
Jag sitter och käkar frukost. Ska iväg och hämta upp syrran och mamma. Vi ska till Väla alt. Center syd. Center syd antagligen, kommer väl va miljoner folk på Väla och jag är sådär bekväm på Väla. De är för stort för min smak.

Men jag fick inget i söndags när jag fira min dag utan jag ska få välja något som jag tycker om själv idag från dom.
Just nu är ingenting bra, då min kropp är allt annat än vad den brukar vara. Men något ska jag nog kunna hitta plus att de blir go fika ju:D


Sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Sambons kusin fyller åtta, så grattis till den busen, blir kalas imorgon, tänk er go fika två dagar i rad!!

Men nu får jag komma loss:)
Ha en bra dag!!
Puss

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards