elftebudordet

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Sofie - 4 juli 2015 10:18


God morgon på er!
Jag har nyss ätit frukost och spenderat 40 minuter med att försöka få liv i min kära sambo. De går sådär får jag erkänna.

Men klockan elva ska vi va iväg och jag vet att jag kommer tappa tålamodet lagom till halv och gasta till han irriterat reser sig och måste stressa för att bli klar och blir då även surig. Såklart.
De är det stadiet som jag vill undvika.
Men jag ska nog lyckas, typ;)

Har haft små ont och öm hela morgonen i " tjejmagen" men de vill inte sätta igång. Gå med små ont är bara irriterande.
Men vi får se, om hon kommer nu eller om en vecka spelar ingen roll längre. Men då kan små ontet bli väck till de ska komma en bebis;)

Men men, projekt få upp pojkvän fortsätter:)
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards