elftebudordet

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Sofie - 5 juli 2015 21:23


Go kväller!

Blev en tur ut till svärmor och vi tänkte slå två flugor i en smäll och fika plus låna deras pool ett tag. Guud va skönt de var!

Man vet ju inte hur många gånger man hinner båda innan lillan tittar ut plus att hela veckan har jag tänkt på att få svalka mig i en pool och de va så skönt!
Jag lär ju inte kunna bada mer i sommar, jo nu fram till hon kommer ju, men om vi utgår ifrån att hon kommer på Bf så är de ju inget bad hela augusti och halva juli.
Så passar på nu;D

Men nu ligger jag och slappar i soffan, super trött och slö i kroppen. Imorgon börjar sambon på sin praktik så de blir antagligen en tidig kväll, sen upp tidigt imorgon. Går ju upp med honom och ut med hunden för då är de fortfarande svalt och då slipper sambon stressa ut med hunden utan kan sova en halv timme mer ist:)

Imorgon SKA, jag S K A få ordning i köket, dammsuga lägenheten och fixa. De ska ju ändå regna så då passar jag på när man kan röra sig utan att dö av värmeslag;)
älskar när de regnar på sommaren efter ett par riktigt varma dagar, dock får de gärna bli varmt igen efter två dagars regn.

Det jag dock tänkt på nu, i sista minut. Sambon pendlar med buss till praktiken, inte långt bort men ändå. Nu är jag van vid att ha honom nära, tänk så går de igång när han är iväg:O

Men men, slappe framför filmen " ryktet går" sen sova:)
Puss!

Av Sofie - 5 juli 2015 09:45


Go morgon!
Ja, alltså man ska ju inte gnälla. Men att vakna varm och klibbig är inte så gott. Man känner inte sig utvilad på grund av värmen.
Men särlorna flyger riktigt lågt och stimmigt utanför fönstret och de är lite molnigt. Lite åska kanske är på gång?

De hade faktiskt inte skadat, rensat luften lite och så. De behövs verkligen!

Men, ja jag låg precis och funderade på om inte lillan ska röra på sig och mycket riktigt. Bara några sekunder senare går hon igång med buller och brak. Jag har givit upp de här med att hon ska komma tidigare osv, klart att de hade varit skönt. Men åh andra sidan, hon kommer när hon är redo. Nu är de så nära ändå, så nu är de strunt samma ju. :)

Men nu blir de frukost, är super hungrig med har alltid besluts svårigheter för vad jag ska ha till frukost och vi är frukostmänniskor eller jag är de. Jag älskar frukost, så de finns alltid massor med alternativ. Vi får se;)

Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards