elftebudordet

Alla inlägg den 11 juli 2015

Av Sofie - 11 juli 2015 22:10


Satt och blev rastlös och då blir jag automatiskt irriterad. Egentligen är jag ganska trött, men bara i huvudet och ögonen. Inte kroppen, den verkar bara vara typ..

Satt och stirra på extrastolarna och tänkte nä nu ska dom jäklarna bort!
Rulla ur soffan, började bära ut stolarna i trappen, de är bara en avsats upp till vinden så de är inget jobbigt så sett.
Upp med alla 11 stolarna plus akvarieskålen.
Väl uppe på vinden så insåg jag hur jäkla stökigt och små saker inslängda här och där. Så efter 45 minuters ploclande och städande och fixande så hade jag tömt ut två lådor och packat om de, tömt massa påsar som jag ist lagt i lådor, ställt de lite mer organiserat och helt plötsligt så såg de inte ut som om vi hade till ett helt hem till där uppe. Vi har egentligen bara en möbel där och den är en massiv ekskänk som är svin tung och tanken är att jag ska rusta upp den, finns inte plats till de just nu, men om ett par veckor så:)

Diskade och plocka undan i köket när jag kom ner. Nu ligger jag och blippar med ögonen. De blir nog ingen bebis idag heller, men men, då hinner jag kanske storstäda lägenheten och fixa en sista gång. ;)

Puss!

Av Sofie - 11 juli 2015 21:04



Hej på er!
Tredje dygnet med kommande och gående förvärkar, mensvärk, riktiga kraftiga kramper i rygg, mage och ljumskar osv.

Idag var hon beräknad till från början men flyttades fram till den 14 juli. Jag har, ja typ alla har trott att hon skulle komma tidigare, sånt är ju inget man vet. Men de kändes så, jag var dock inställd på att gå iaf till 40, sen att hon skulle komma innan full 40.
På tisdag är jag fullt fullgången så att säga, då är sista träffen men barnmorskan, om tappen är redo så görs en hinnsvepning.

Jag har ju inte gått över tiden än, men jag är helt säker på att jag kommer göra de. Även om jag går med små ont hela tiden och blir värre då och då. Så känns de ändå inte riktigt så nära som jag vill ha de. Men så kan de ju vända på en femöring.. hoppas att jag vaknar och har tok ont i natt!

Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards