elftebudordet

Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Sofie - 12 juli 2015 12:17


De är nog de mest sagda ordet i vårt hem just nu eller ett ord som refererar till bebisen.

Ingen bebis i natt heller, faktum är att de lilla ajjandet jag hade på kvällen är borta, jag har varit ute en liten promenad med hunden och nyss ätit lite. De var bra filmer på tv till sent igår så de blev lite lång sovande idag.
Jag får sammandragningar som vanligt, men mycket mer än så händer inte..

Jag tänkte som jag skrev igår att idag och imorgon ska jag storstäda. Damma, plocka undan, slänga sånt som ska slängas, dammsuga från topp till tå och den tå till topp.

Jag har nån pirrig, lyckorus känsla som kommer och går och jag tror att bebis också känner de för när tusen kommer så sprallar hon på extra. Mysigt, de är faktiskt en av få saker som har med att där är en krabbat i magen.

Men vem är jag att klaga, de finns dom som desperat vill ha barn men inte kan. Jag är jätte glad över att äntligen efter många års väntan på rätt person, rätt tid, rätt rum osv. De finns inget sånt. Jo, den rätta personen kanske. Men de finns inte rätt tid och rum att skaffa barn. Man kan vist ha bättre förutsättningar än andra. Men vi har inga hinkar med guldpengar undangömda, men vi kommer klara oss jätte bra ändå.

Man får kanske välja bort något intresse, att äta ute ofta, hitta på dyra saker osv. Men de är det värt.

Två dagar till, snäääälla lilla loppan säg till och rör på dig nu, vi vill träffa dig!<3

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards