elftebudordet

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Sofie - 13 juli 2015 06:44


Hej på er!

Har precis ätit lite frukost med sambon som ska ge sig iväg till jobb. Jag hoppar tillbaka ner i sängen igen. Strax efter att sambon somnat vid ett i natt kom de en enorm spänningshuvudvärk som var så fruktansvärt påtaglig så jag låg bara och vände och vred på mig. Gick upp och tog en Alvedon men de hjälpte inte och de ville inte ge sig!

Kvart över fem titta jag på klockan fortfarande ingen sömn och sex ringde sambons klocka. De är ändå regnväder idag och jag ska ingenstans utom ut med hunden sen efter lunch. Så jag tänker stanna här tills dess. Några samtal ska ringas, men de går fort. Har så himla ont i bakhuvudet och upp över vänster sidan. Blää!

Lite mensvärk och små ont bak i ryggen med. Men de får gärna va där, får vänta öka till senare idag dock.. Men ändå.

Ajja, hörs väl under dagen:)
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards